Как да ползвате профила си

Преглед на профила

В полето "Моят акаунт" можете да:

  • Редактирате своите данни
  • Управлявате адресна книга
  • Промените личната си парола
  • Изолзвате ваучери
  • Следите Вашите поръчки и продукти
  • Преглеждате Вашия списък Любими и списък Уведомление.

В менюто имате бърз преглед на:

  • адрес за фактуриране
  • адрес за доставка
  • поръчки
  • допълнителна информация
  • продукти

Забравих паролата си

Кликнете тук, просто въведете Вашия имейл адрес и ние ще Ви изпратим имейл с необходимата информация, така че да можете лесно да изберете нова парола. След това можете да продължите с пазаруването веднага.

Ако изникнат отново трудности при регистрацията, моля, свържете се с нас!

Моите поръчки

В "Моите поръчки" можете да намерите преглед на последните си поръчки. Можете да проследявате статуса на Вашите поръчки и отделните детайли на съответните поръчки.

Мога ли да променя адреса за доставка/фактуриране?

Как мога да променя адреса за доставка?

Като клиент с личен клиентски профил можете да посочите повече от един адрес и да изберете на кои адрес трябва да бъде изпратен пакета или до опаковачна станция наблизо.

Моля, имайте предвид, че след приключване на поръчката, адресът не може да се променя във Вашия профил. Ако искате да промените адреса за доставка след приключване на поръчка, моля свържете се с нашия екип обслужване на клиенти.

Не забравяйте, че всяка транспортна фирма има свои опаковъчни станции.

Важно е, също така, да въведете адреса на опаковачната станция и Вашето име като отделен адресен файл в профила си, в противен случай може да не получите пакета. Само да споменете в бележка към поръчката, че искате да вземете пакета от опаковъчна станция, няма да свърши работа, защото адресът, на който пакетът ще се изпрати, ще бъде посоченият от Вас домашен адрес.

Мога ли да променя паролата или имейла си?

Можете да смените Вашия имейл адрес или парола по всяко време в своя профил. За да промените Вашия имейл адрес, можете лесно да редактирате личните си данни в преглега на профила си. За да промените паролата си, изберете в ляво "Промяна на парола" от менюто.

За допълнителни въпроси можете да се свържете по всяко време с нашия Екип Обслужване на клиенти.

Функции на клиентския Ви профил

Списък Любими

Имате възможност да създадете свой личен списък с любими продукти в профила си. Можете да използвате тази функция като бележка за себе си или да публикувате този списък, ако искате да съобщите на определена група от хора по имейл, кои продукти искате, например, за рождения си ден. Просто отидете на полето Редактирай и съхренете като "обществено достъпен". След това лесно можете да споделяте линка с когото поискате.
Списъкът може да бъде променен или изтрит по всяко време и да се направят множество списъци.

Списък Уведомление

Ако продукт, който искате да поръчате, временно не е на разположение, ние можем да Ви уведомим веднага когато е наличен отново. Можете просто да натиснете бутона "Уведоми, когато е налично", който е при продукта. Щракнете върху бутона и този продукт се попадне във Вашия личен списък Уведомление. Така ще получите имейл, когато продуктът е отново наличен.

Повторна поръчка

При нас имате възможност за повторна поръчка на продукти, които сте поръчвали преди. За тази цел просто кликнете върху полето "Повторна поръчка", изберете периода от време, когато те поръчали тези продукти, и добавете в кошницата.

Можете по всяко време да добавяте в кошницата и да поръчвате и други продукти.

Отзиви за продукти

Ще ви бъдем благодарни, ако оцените продуктите, които сте закупили от нас. Това би било много полезно за нашите клиенти. За да се оценят продукти, трябва да сте регистрирани в нашия сайт. Закупените от вас продукти могат да бъдат намерени в полето "Моят акаунт" . След това можете безпроблемно да въведете вашата оценка. Можете да оцените продукта и на съответната продуктова страница.

Оценката става със звезди, като 5 звезди отговаря на най-висока оценка. В допълнение, можете и да направите коментар за продукта. Използвайте тази функция, за да предоставите на нас и на други клиенти по-добра представа за продукта.

По принцип можете да оцените всички наши продукти, ако имате клиентски акаунт. Но единствено ако сте закупили продукта от нашия уеб магазин, оценката ще бъде показана като „Потвърдена покупка“.

Указания за писане на отзиви

Когато пишете отзив за даден продукт, моля спазвайте следните указания:

  • Концентрирайте се единствено върху продукта, който искате да се оцените, и реалния си опит с него.
  • Оценката не трябва да се отнася до нашите услуги, както и самия процес на поръчка или доставка. Ако имате въпроси или коментари за нашия магазин, моля, свържете се с нашия екип обслужване.
  • Посочете конкретни детайли за предимствата и недостатъците на продукта.
  • Не забравяйте, че целта на мнението за този продукт е да бъде полезна за други клиенти, които обмислят да купят този продукт.

Ние си запазваме правото да изтрием или блокираме продуктово ревю, ако съдържа едно от следните неща:

  • Информация, която не се отнася до самия продукт.
  • Ругатни, клеветнически описания или други думи, които не са подходящи за обществен форум.
  • Цени, реклама, спам или препратки към други продукти, оферти за уеб сайтове или конкуренти.
  • Имейл адреси, телефонни номера, връзки към други сайтове, както и информация за контакт.
  • Критични или злобни коментари за други мнения в сайта.
  • Всякакви снимки, които показват неправилна употреба на стоката.

Ако искате да ни даде обратна връзка на нашия подбор на продукти, ценообразуване, обработка на поръчките или доставката им, но също така имете други въпроси за обслужване на клиенти, ние Ви молим да не ги вписвате в нашата система за продуктови ревюта. Нашите сътрудници за обслужване на клиенти не виждат тези запитвания и поради това не могат да реагират своевременно. Моля, свържете се директно с обслужване на клиенти.

Благодарим Ви, че отделяте време, за да споделите мнението си с други хора.